Sunday, January 4, 2009

我愿意 i am willing to...

王菲说的对
faye was right
思念是一种很玄的东西
missing someone is a strange thing
如影随形
like shadow following
无声无息
quietly
出没在心底
appear from the bottom of heart
转眼吞没我在寂寞里
immediatly cover my in loneliness
我无力抗拒
i cant deny
特别是夜里
especially nights
想你到无法呼吸
missing you until i cant breathe
恨不能立即
hate myself cant immediatly
朝你狂奔去
dash to you
大声的告诉你
say it to you loudly
愿意为你
for you
我愿意为你
i am willing to
我愿意为你
i am willing to
忘记我姓名
to forgot my name
就算多一秒
just one more second
停留在你怀里
in your arms
我什么都愿意
i will do anything
什么都愿意为你
anything just for you
我愿意为你
i am willing to
我愿意为你
i am willing to
我愿意为你
i am willing to
被放逐天际
be banished to the end of the world
只要你真心那爱与我回应
as long as your love answers me
什么都愿意
anything
什么都愿意
anything
为你
i will do it for you
我什么都愿意
i will do anything
什么都愿意为你
anything for you

3 comments:

Unknown said...

我很喜歡一句話:
只要有愛,天涯若比鄰;
只要有心,就不怕路遙遠。
思念很玄﹐
愛其實也很玄。
因為﹐ 它可以跨越空間﹐ 距離﹐ 肢體的束縛
真摯的愛
不是決定於心有多靠近嗎?
心與心的距離﹐ 不是由肢體的靠近而決定
而是由心思的轉遞﹐ 微妙的默契
加上堅定的信念而拉攏的罷

美鬼

Anonymous said...

i damn like this song...

lun said...

心與心的距離
心思的轉遞
微妙的默契
堅定的信念
说的好呀

事实总是不如人愿呀