Sunday, December 28, 2008

我是不是该安静的走开 should i leave quietly...

我不知道为甚麽这样
i dont know why i like tat
 爱情不是我想像
love is not wad i think
 就是找不到往你的方向
i even cant find the direction to you
 更别说怎麽遗忘
wad more to say forgotting you
 
 站在雨里泪水在眼底
standing in the rain tears in the eyes
 不知道该往那里去
i dont know where to go
 心中千万遍不停呼唤你
screaming of you in my heart
 不停疯狂找寻你
still crazy searching you everywhere
 
 我是不是该安静的走开
should i just leave quietly
 还是该勇敢留下来
or stay bravely
 我也不知道那麽多无奈
i dont know these helpless
 可不可以都重来
can start over all again or not
 
 我是不是该安静的走开
should i just leave quietly
 还是该在这里等待
or wait here
 等你明白我给你的爱
wait you understand the love i have for you
 永远都不能走开
never never is going to leave

No comments: